Den s chutí Coca-Coly

Přesně takový den čekal naše třídy P2A, P2B a P3B minulý čtvrtek. Vydali jsme se totiž na exkurzi do společnosti Coca-Cola HBC, která zásobuje nejen Čechy, ale i Slovensko.

Historie firmy, současnost, marketing – to byla témata úvodní přednášky. Následovala „cesta“ za výrobou nápojů této značky, na kterou jsme se vydali ve speciálních oblecích a se sluchátky.

A co náš zaujalo nejvíc? Třeba fakt, že Coca-Cola začínala s prodejem 9 skleniček lahodného moku denně a dnes se číslo proměnilo na miliardu. Dozvěděli jsme se i to, že recepturu bedlivě střeží v Atlantě (i když někteří z nás v autobuse diskutovali o možném úniku receptu). Milovníci sladkého zbystřili, když slyšeli, že základ Cappy je hustý jako pyré a nesmírně sladký. Před některými tak vyvstala touha jej ochutnat.

Den s Coca-Colou jsme si užili a jako upomínku si odnesli proformu plastové lahve.

Den s chutí Coca-Coly
Den s chutí Coca-Coly
Den s chutí Coca-Coly