Jak jsem se stal digitálním markeťákem na zkoušku

Středoškolská stáž: Jak jsem se stal digitálním markeťákem na zkoušku

Než jsem nastoupil do Tastu na stáž, nic moc jsem neočekával. Naopak jsem si říkal, že to bude špatný, nudný, že mi to nic nedá. Měl jsem taky velkou trému ohledně komunikace se všemi, s kým přijdu do kontaktu. Nakonec ale vše proběhlo trochu jinak.

Tak tohle je můj tým

Taste mě hodně překvapil. Pro začátek jsem se seznámil s týmem PA z Taste Sun, který mě měl na starost. Vysvětlili mi, co budu dělat, ukázali mi celou budovu (ta pro mě byla jako jiný svět) a pozvali mě na oběd, kde jsme si vybrali salát, při kterém jsme si výborně popovídali.

Všude byli přátelští lidé, kteří mi se vším pomáhali a dbali na to, abych se i já cítil jako součást této malé ‚‚rodiny‘‘. Během stáže mě vzdělával především David Dušek, čas si na mě udělala také Petra Matulová, aby zodpověděla mé dotazy, vyzkoušela mě a vysvětlila, co budu vůbec dělat. Pomáhal mi však celý tým vedený Lukášem Jirátem.

Pokud chci něco umět, musím se snažit

Ze všeho nejdřív jsem dostal za úkol si přečíst 90 stránek o tom, co mě vlastně čeká. Nad materiálem jsem strávil celý svůj první den stáže. V následujících dnech jsem dostával další a další úkoly, které mi ukázaly, že pokud chci něco umět, musím se snažit. Ale stálo to za to. Kromě setkání s novými lidmi jsem se hodně naučil a dostal jsem příležitost zúčastnit se dvou úžasných konferencí.

Business Intelligence event a SOCIAL restart 2018

První akce s názvem Business Intelligence aneb Jak pochopit vlastní firmu i trh se uskutečnila v Českém institutu informatiky, robotiky a kybernetiky v Praze. Velice mě zaujala, jelikož jsem zjistil, jak měli všichni těžké začátky, co pro úspěch museli udělat a hlavně, jak už jméno akce napovídá, jak vůbec vše ve firmě funguje a jak ji pochopit. Rád jsem využil možnosti si zde také vyzkoušet VR a žasnul jsem úžasem nad kvalitou virtuálního světa.

Druhá konference byla SOCIAL restart 2018 v Hotelu Olšanka v Praze. My stážisti jsme dostali na starost registraci všech zúčastněných. Při ní jsem si vyzkoušel komunikaci s neznámými lidmi. I taková práce mi pomohla kupředu k mému snu. Seznámili jsme se se zástupci dalších firem, kteří nám dali pár informací jak o své firmě, tak i o normálních věcech, které nás napadly. Co se týče témat přednášek, zaujalo mě vystoupení Lucie a Nicole Ehrenbergerových ‚‚Jaký má influencer opravdu vliv?‘‘ Překvapilo mě, jak dokáže jeden člověk ovlivnit mnoho jiných lidí. Také jsme si mohli vyzkoušet udělat vlastní gif, což měla na starost společnost Giffy.cz. Udělali jsme si pár fotek s významnými osobami a šli zase spokojeně domů s úsměvem na tváři.

Nepřekonatelná zkušenost

Když to shrnu, tak to byla ta nejúžasnější stáž. Sice moje první, ale nepředpokládám, že něco takového dokáže jiná firma překonat. V Tastu můžete opravdu říci, že je to malá ‚‚rodinka‘‘ a myslím si, že i ta nejvíc přátelská. Každý vám pomůže, každý vám poradí, každý vždy řekne něco vtipného, přičemž vám zlepší náladu na maximum. Za přednášky, jež nebyly určené pro nás, a přesto jsme se mohli zúčastnit, jsem byl strašně moc vděčný. Stejně jako za možnost seznámit se a popovídat si s novými lidmi. Samozřejmě nesmím zapomenout na řadu zkušeností a vědomostí, které si odnáším. Jsem rád, že jsem mohl být právě tady. Jen mě mrzí, že vše krásné někdy končí. Jako právě stáž v Tastu.

  Jak jsem se stal digitálním markeťákem na zkoušku Jak jsem se stal digitálním markeťákem na zkoušku Jak jsem se stal digitálním markeťákem na zkoušku

zdroj: blog společnosti Taste