První ze dvou týdnů byl trošku náročnější, protože prostředí hotelu bylo pro nás nové a neznámé. Ve druhém už bylo vše v pořádku díky kolegům, se kterými se moc dobře pracuje a kteří se snaží, abychom si odnesli co nejvíce nových zkušeností. Hotel je sice velký a je občas náročné se tu vyznat, natož někomu vysvětlovat cestu, ale po chvíli si člověk zvykne a vše jde samo. Není důvod se TOP HOTELU bát, protože jste od samého začátku praxe plnohodnotným členem týmu.
Činnosti, které jsem vykonávala na recepci:
čipování hotelových karet,
skenování pasů nebo registračních listů,
komunikace s hosty v češtině a angličtině (např. popsat cestu na autobusovou zastávku či do města),
vyřizování požadavků hostů,
zařizování taxislužby pro hosty,
vyřizování (placení) parkovného a otevírání brány pro parkující,
vybírání hotelových karet od odjíždějících skupin,
počítačová kontrola čistoty pokojů (program FIDELIO).
Daniela Červená (středisko RECEPCE)
Praxe v TOP hotelu byla pro mě osobně nejpřínosnější. Naučila jsem se mnoho nových činností např. nosit 7 klubových talířů, zjistila jsem, co obnáší inventura při předávání směn na lobby baru, ale hlavně jsem musela všechno zvládat rychle, správně a přesně. Jedná se sice o fyzicky náročnou práci, ale personál je velmi milý, rádi se vším pomůžou a vše vysvětlí. Dalším nástupcům můžu jen vzkázat, ať se ničeho nebojí, je to velmi dobrá zkušenost!
Hana Strnadová (středisko SERVIS)