fbpx

Není důvod se praxe v TOP HOTELU obávat

21.9. 2016

První ze dvou týdnů byl trošku náročnější, protože prostředí hotelu bylo pro nás nové a neznámé. Ve druhém už bylo vše v pořádku díky kolegům, se kterými se moc dobře pracuje a kteří se snaží, abychom si odnesli co nejvíce nových zkušeností. Hotel je sice velký a je občas náročné se tu vyznat, natož někomu vysvětlovat cestu, ale po chvíli si člověk zvykne a vše jde samo. Není důvod se TOP HOTELU bát, protože jste od samého začátku praxe plnohodnotným členem týmu.

Činnosti, které jsem vykonávala na recepci:

čipování hotelových karet,

skenování pasů nebo registračních listů,

komunikace s hosty v češtině a angličtině (např. popsat cestu na autobusovou zastávku či do města),

vyřizování požadavků hostů,

zařizování taxislužby pro hosty,

vyřizování (placení) parkovného a otevírání brány pro parkující,

vybírání hotelových karet od odjíždějících skupin,

počítačová kontrola čistoty pokojů (program FIDELIO).

Daniela Červená (středisko RECEPCE)

Praxe v TOP hotelu byla pro mě osobně nejpřínosnější. Naučila jsem se mnoho nových činností např. nosit 7 klubových talířů, zjistila jsem, co obnáší inventura při předávání směn na lobby baru, ale hlavně jsem musela všechno zvládat rychle, správně a přesně. Jedná se sice o fyzicky náročnou práci, ale personál je velmi milý, rádi se vším pomůžou a vše vysvětlí. Dalším nástupcům můžu jen vzkázat, ať se ničeho nebojí, je to velmi dobrá zkušenost!

Hana Strnadová (středisko SERVIS)

Není důvod se praxe v TOP HOTELU obávat