Přednáška pro Markeťáky

Public relation, práce tiskového mluvčího, krizová komunikace – to byla témata dnešní přednášky oboru Marketing a reklama.

Navštívila nás Patricie Šedivá, PR manažerka a tisková mluvčí společnosti Alza.cz. Mluvilo se o práci tiskového mluvčího, jaké vlastnosti jsou pro tuto práci důležité a co by měl umět. Jaké jsou komunikační kanály, jak se hledají témata a v neposlední řadě, co je to krizová komunikace a jak ji řešit.

A jaká byla přednáška očima studentů?

Přednáška byla super. Paní Patricie Šedivá byla zábavná, příjemná a byla jsem v úžasu, když nám říkala, jaké kritické situace mohou nastat a zároveň jak je vyřešit. Troufla bych si říct, že díky ní bych chtěla pracovat v PR oddělení. Prezentaci přizpůsobila naší věkové kategorii, tudíž jsme vše chápali. Celá přednáška se neobešla bez scének, jak asi reaguji lidé v krizové situaci.
– Nikola

Přednáška se mi moc líbila. Paní Šedivá byla vtipná, akční a perfektně nám vše vysvětlila. Hned mám chuť jít pracovat na PR.
– Vojtěch

Líbilo se mi, jak to bylo celé interaktivní. I když byla přednáška delší, rozhodně jsem se nenudil.
– Patrik

Přednáška byla zajímavým zpestřením výuky. Paní Šedivá byla velmi zábavná prezentující, zaujala jak projevem, tak zpracováním prezentace. Sdělila nám své zkušenosti z oboru. Pomohla mi udělat si představu o tom, co PR znamená, co obnáší a co je potřeba pro to, aby člověk mohl v tomto oboru pracovat.
– Kristýna

Podle mě byla celá přednáška zajímavá a byla pro mne přínosem, protože už delší dobu přemýšlím nad prací v PR. Paní Šedivá mě také zaujala tím, jak milá a přátelská byla.
– Jadranka

Přednáška paní Šedivé se mi moc líbila. Dozvěděli jsme se mnoho nových informací a zkušeností ze světa PR. Paní Šedivá byla zábavná, odprezentovala to báječně a stručně. Z přednášky si odnáším mnoho a jsem ráda, že takové přednášky máme, protože nás to hodně naučí a zároveň můžeme objevovat i to, jak to chodí v praxi. 
– Nikola

Přednáška o PR byla zajímavá. Lidé provozující toto řemeslo mají můj obrovský obdiv, jelikož jsou aktivní 24 hodin denně, 365 dní v roce. Umí skvěle jazyky, vyznají se v Marketingu a mají nespočet kontaktů s televizí či novináři. Práce je to určitě náročná, a tak všem PR přeji mnoho zdaru a pevných nervů do budoucna.
– Tereza

Přednáška pro Markeťáky