fbpx

STUDENTI EUROŠKOLY MEZI MARKETINGOVOU ELITOU

18.11. 2018

Obor Marketing a reklama na Euroškole v České Lípě připravuje své studenty na budoucí práci v reklamě velmi pečlivě. Po dobu jednoho měsíce se studenti stávají členy významných českých společností, kde se spolupodílejí na tvorbě reklamních kampaní. Oproti jiným školám se tak dostanou opravdu až ke zdroji.

„Nechci, aby moji studenti měli praxe na úřadech, v obchodech, kde se toho z pořádného marketingu moc nenaučí. Proto jsem vyjednala praxe u prestižních českých marketingových společností, kde se stanou na měsíc součástí týmu. Sami si na vlastní kůži vyzkouší, jaká pozice je bude v budoucnu opravdu bavit,“ říká vyučující odborných předmětů oboru Marketing a reklama Bára Zajptová

Studenti se mohou těšit z nových „kolegů“ v Alze, Taste, Sun Marketingu, Spectrum Brands, Bohemia Crystal a Bohemia Elsvit. Euroškola spolupracuje také s instagramerkou Aki Votrubovou, v její přítomnosti se studenti naučí tak trochu jinému pohledu na práci.

„Podílím se na přípravě knize o Instagramu, účastním se přednášek o sociálních sítích na vysokých školách, jsem součástí tvorby instastories pro různé významné značky. Jsem z té práce nadšená,“ směje se Simona Vacenovská

Podívejme se ale i do zákulisí praxí v ostatních společnostech, kde jsou naši studenti.

„V Alze je to zábava, ale i tvrdá práce. Rozhodně nemůžeme „usnout na vavřínech“. Očekává se od nás, že budeme pečliví, rychlí, kreativní. Berou nás opravdu jako své kolegy a snaží se nám vysvětlit vše, čemu nerozumíme. Zároveň tam je super pracovní prostředí. Máme k dispozici vlastní kavárnu, kulečník, fotbálek, herní koutek, solnou jeskyni, lezeckou stěnu a v neposlední řadě hromadu specialistů, za kterými můžeme přijít a zeptat se na vše, co nás zajímá,“ shrnují Patrik Jiráček, Vojtěch Lang a Míša Kunešová.

Společnost Sun Marketing patřící do skupiny Taste je lídrem na trhu online reklamních agentur a agentur zabývající se komunikačními plány, analýzou cílové skupiny a tvorby strategie pro známé značky. Spolupracují se značkami, jako jsou: Kofola, Česká Filharmonie, Burger King, Henkel, Philips, Globus, LG, Bona Vita nebo třeba Exim Tours. Studenti se zapojili do plánování a organizace eventů.

„Ve společnosti Taste, pracuji jako kreativec. Vymyslel jsem nové slogany pro velmi známou značku, která prodává hamburgery J Dále je mou prací vymýšlet příspěvky na Facebooku a připravovat grafické návrhy pro vybrané značky. Tahle práce je nikdy nekončící zábava a určitě v tom chci pokračovat dále,“ říká Matyáš Hruzík

„Já pracuji jako „PPCčkař“. Je to práce s daty, cílovou skupinou. Musím přemýšlet nad tím, jaké reklamní texty osloví danou cílovou skupinu. Mým cílem je především dostat co nejvíce mezi lidi určité produkty a služby tak, aby si je zakoupili. Nyní se snažím získat Google certifikát, který je o tom, že se musím vyznat v online reklamě. Vytvářím nejen reklamní kampaně, ale učím se pracovat také v systémech, kde se jednotlivé reklamy připravují. Především systémy Googlu a Seznamu.“ říká Jakub Kovalovský.

„Díky kontaktům a zkušenostem, které jsem získala dlouholetou prací v tomto oboru, mohu studentům předat za 4 roky studia vše, co jsem se naučila já. V případě, že budou šikovní, mají práci v oboru jistou. V rámci praxí získají kontakty a přehled o jednotlivých pozicích, ze kterých si sami vyberou, jakým směrem budou pokračovat. A praxemi to nekončí. Dále nás čekají zajímavé prezentace mých kolegů z oboru, kde se studenti opět dozví něco nového, posune je to směrem dál k vytoužené práci a skvělému finančnímu ohodnocení,“ doplňuje Bára Zajptová